Klachten

Wijnwinkel Fanster, is bereikbaar op 030-2006777 

Klachten afhandeling, opmerkingen of gewoon vragen behandelen wij het liefst persoonlijk, mailen of bellen en wij lossen het op of beantwoorden de vraag.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

U kunt mailen naar:Info@fanster.nl 

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
De volgende tekst is algemeen en nodig voor Stichting Webshop Keurmerk, ons streven is het binnen enkele uren/dagen op te lossen en dat lukt ons altijd.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wijn is een natuurproduct, het verkeer kan tegenzitten en er kan altijd iets anders niet goed gaan, Fanster lost het op naar de tevredenheid van de klant.